اصول شیک پوشی کودکان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 6 دی 1400
بازدید : 49
نویسنده : تینا

تکنیک های شیک پوشی کودکان

والدین باید کم کم در لباس پوشیدن به فرزندانشان کمک کنند و اصول شیک پوشی را به آنها آموزش دهند .مثلا به آنها در مورد جنس ،مدل و رنگ لباس  صحبت کنند و به آنها یاد دهند با لباس کم و محدود چگونه بهترین ظاهر را برای خود داشته باشند.

نخستین قدم حذف کردن لباس‌هایی است که نمی‌خواهید. لباس‌ها موجود در کمد بیرون بیاورید و براساس سلیقه یا نیازتان آن را انتخاب کنید.واین باعث میشود شما همیشه  کمدتان را از لباس‌های بیشتری می‌تکانید و جعبه‌های بیشتری از لباس‌های بخشیدنی به پشت در خانه‌تان برای نیازمندان می باشد . بعد از مدتی موجودی لباس‌هایتان کمتر اما کاربردی‌تر خواهد بود.

لباس کودک

سادگی همیشه زیبایی و جذابیت دارد و البته طرفدارن زیادی هم دارد. نیازی نیست برای خوشتیپ بودن کودکانتان حتما لباسهای گران و برند بخرید. یک تیشرت ساده به همراه یک شلوار مناسب فرم و سایز بدن کودک تمامی نیاز شیک پوشی کودک شما را برآورده می کند.

برای کودک باید توجه به جنس لباس داشت ، لباس کودک باید جنس پنبه ای، نخی یا کتان داشته باشد.

همچنین فرزندان  در سن کم  در حال رشد هستند. اندازه های شان به سرعت تغییر می کند و لباس هایشان برای شان کوچک می شود بنابراین لازم نیست برای لباس کودک زیاد هزینه کنید.

راحتی لباس کودک را در اولویت قرار دهید و لباس های راحت و گشاد که پوشیدن و درآوردن آنها آسان است، انتخاب کنید. توجه داشته باشید لباس در قسمت های یقه، سرآستین و مچ پاها نرم و راحت باشد و کش های سرآستین و پاچه شلوار تنگ نباشد.

پیشنهاد می کنیم مقاله راهنمای خرید لباس کودک را مطالعه نماییید.

تکنیک های شیک پوشی کودکان

تکنیک های شیک پوشی کودکان

نظافت در شیک پوشی کودکان

یکی از مهمترین اصولی شیک پوشی کودکان نظافت می باشد.یکی از شروط اصلی برای زیبایی و شیک پوشی برای کودک و همچنین بزرگسال  نظافت است .شما  اگر می خواهید کودک دلبندتان جلوه  زیباتری داشته باشد  بهتر است ابتدا به نظافت او اهمیت دهید و از همان کودکی به او حمام کردن، شستن دست و صورت، نحوه ی مسواک زدن، تمیز نگه داشتن ناخن ها و چگونگی تمیز کردن ومرتب کردن موی سر را بیاموزید زیرا هیچکس کودک کثیف را دوست ندارد. و او را تشویق کنید به نظافت شخصی خود هر روز رسیدگی کند.

مدل مو در شیک پوشی کودکان

یکی دیگر از مواردی که به کودک شما کمک میکند تا شیک بنظر بیایید بستن مدل موی ساده میباشد . امروزه مدل مو های عجیبی برای  کودکان می‌بینیم.مثلا  مدل موی خروسی و … این مدل های عجیب گزینه مناسبی برای مدل موی کودکان نمی‌باشد.

موی کودکان به خودی خود بسیار زیبا می‌باشد. سادگی بهترین مدل مو برای پسر بچه‌ها می‌باشد. برای دختران هم موهای کمی بلند و ساده توصیه می‌شودو همچنین میتوانید موهای آنها را گیس کنید .که این مدل از قدیم بوده و هست و از مد هم نمیافتد .

 

https://janankala.ir/%d8%aa%da%a9%d9%86%db%8c%da%a9-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b4%db%8c%da%a9-%d9%be%d9%88%d8%b4%db%8c-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9%d8%a7%d9%86/





:: برچسب‌ها: شیک پوشی کودکان,اصول شیک پوشی کودکان ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نایس سئو و آدرس niceseo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com